We zijn bijzonder trots op de lancering van ‘PIA van VirtueleThuiszorg’ door MobileCare. Als jouw organisatie gebruikmaakt van VirtueleThuiszorg, kun je vanaf nu ook PIA inzetten voor jouw cliënten. Het grote voordeel van PIA van VirtueleThuiszorg is dat je zelf geen kennis of toegang tot deze applicatie hoeft te hebben. VirtueleThuiszorg regelt dit allemaal voor jou (zie instructies).
‘PIA van VirtueleThuiszorg’ biedt extra functionaliteiten, waaronder:
1) Gebeurtenissen/events
PIA kan WhatsApp-berichten versturen bij specifieke gebeurtenissen, zoals een melding aan een cliënt wanneer de accu van een Vivago-horloge nog maar 10% is.
2) Ondersteuning voor naasten via WhatsApp
PIA maakt het mogelijk om WhatsApp-berichten naar naaste supporters te sturen. Dit is handig voor bijvoorbeeld partners die thuis zijn en via WhatsApp ondersteund worden voor de zorg van hun echtgenoot/echtgenote.
3) Video gesprek
PIA biedt de mogelijkheid om vanuit een WhatsApp-bericht een video-gesprek te starten met een van de VirtueleThuiszorg coaches wanneer de cliënt aangeeft hulp nodig te hebben.
4) Coach
PIA kan notificaties sturen naar supporters (naasten en zorgverleners) en de VirtueleThuiszorg-coach.
5) Talen
PIA biedt ondersteuning in de talen Turks, Spaans, Frans en Engels.
Met ‘PIA van VirtueleThuiszorg’ verbeteren we de zorgervaring en communicatie voor jouw organisatie en cliënten.